مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 12:002017-01-19سياسي

استفاده از فناوری های نوین باعث کاهش مشکلات زیست محیطی و صنعتی خواهد شد


استفاده از فناوری های روز و کارآمد می تواند علاوه بر ایجاد ارزش افزوده برای کشور، از بسیاری مشکلات زیست محیطی و تبعات منفی توسعه بکاهد.

- رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: استفاده از فناوری های روز و کارآمد می تواند علاوه بر ایجاد ارزش افزوده برای کشور، از بسیاری مشکلات زیست محیطی و تبعات منفی توسعه بکاهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا تابش در جریان بازدید معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو از طرح الکترود گرافیتی این شهرستان اردکان گفت: جایگزینی معدن به جای نفت، جلوگیری از خام فروشی و ورود تکنولوژی به کشور از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری است که در پروژه الکترود گرافیتی تبلور یافته است.

نماینده اردکان با یادآوری اینکه طرح الکترود گرافیتی اردکان به عنوان یک پروژه ملی در اوایل دهه 80 کلید خورد، تصریح کرد: تحریم ها و برخی کارشکنی های داخلی و خارجی باعث شد تا این پروژه مهم که در خاورمیانه ممتاز است و حلقه تولید فولاد کشور را تکمیل می کند نتواند به مرحله اجرا و بهره برداری برسد.

رییس مجمع نمایندگان استان عنوان کرد: سالانه کشورمان به 40 تا 50 هزار تن الکترود گرافیتی نیاز دارد که با تا افق 1404 این میزان به حدود 90 الی 100 هزار تن در سال می رسد و این طرح توانایی تامین نیاز واحدهای صنعتی و معدنی کشور را با قیمت بسیار پایین تر از مشابه خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری های نوین باعث کاهش مشکلات زیست محیطی و صنعتی خواهد شد

استفاده از فناوری های نوین باعث کاهش مشکلات زیست محیطی و صنعتی خواهد شد