مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 11:112017-01-19فرهنگي

کرمان میزبان 20 فیلم جشنواره فیلم فجر شد


استان کرمان با 2 سینمای مهتاب و شهرتماشا به استقبال اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: 20 فیلم از فیلم های سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در دو سینمای کرمان به نمایش در خواهد آمد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد خبری جشنواره فیلم فجر، علیزاده افزود: بر اساس پیگیری های انجام شده و تعامل با مدیران سینما، فیلم های جشنواره فجر در کرمان در دو سینمای مهتاب و شهر تماشا اکران خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: پیش از این قرار بود یک سینما میزبان این رویداد هنری باشد اما با توجه به کثرت علاقه مندان به سینما در استان، رایزنی هایی را با وزارتخانه و سازمان امور سینمایی انجام داده ایم تا سالن دومی را به استان کرمان اختصاص دهند که موفق شدیم این موافقت را بگیریم.

علیزاده تصریح کرد: این رویداد بزرگ با هدف ایجاد فضای اکران فیلم های فاخر تولید ملی در استان و بهره مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی در کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/D75CCV نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان میزبان 20 فیلم جشنواره فیلم فجر شد

کرمان میزبان 20 فیلم جشنواره فیلم فجر شد