مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 11:112017-01-19سياسي

آخوندی: امضافروشی بین مهندسان ساختمان شایع شد


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هیچ قضاوتی درباره امضاء فروشی نمی کنم تصریح کرد: اینکه چند درصد از جامعه مهندسان درگیر امضاء فروشی شده اند هم مشخص نیست اما این موضوع شیوع پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس آخوندی در مراسم معارفه ریس جدید سازمان نظام مهندسی گفت: در سازمان حرفه ای مانند نظام مهندسی کشور سهم مداخله دولت باید به حداقل برسد و پست های مهندسی باید در اختیار مهندسان قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: شاید در سالهای اینده انتخاب را بر عهده مهندسان و اعضای نظام مهندسی بگذاریم و نیازی به نظر رییس جمهور نباشد.

آخوندی ادامه داد: ما نیاز به یک مرجعیت داشتیم تا مقررات مهندسی را در کشور تنظیم کند و در نهایت سازمان نظام مهندسی ساختمان با الگوبرداری از قوانین کشورهای خارجی از جمله هند ، پاکستان ، ترکیه ، امریکا و چند کشور اروپایی تنظیم کرد و به تصویب رساند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: قانون نظام مهندسی با وجود کاستی ها دستاوردهای خوبی هم از جمله تعریف مفهوم مهندس ذیصلاح را دارد.

وی ادامه داد: سال های 76 و قبل از آن تعریف روشنی از مهندس ذیصلاح در کشور وجود نداشت و تنها مهندسان با قانون مقررات ملی ساختمان اشنا بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخوندی: امضافروشی بین مهندسان ساختمان شایع شد

آخوندی: امضافروشی بین مهندسان ساختمان شایع شد