مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 10:162017-01-19اجتماعي

جاده چالوس جمعه یک طرفه می شود


رییس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا گودرزی گفت: با توجه به اینکه استان البرز یکی از اصلی ترین شاهراه های ارتباطی کشور و مرتبط کننده استان تهران و پایتخت با 13 استان کشور در شمال، شمال غربی و غرب کشور است، به طور طبیعی حجم زیادی از ترافیک را تحمل می کند.

وی افزود: بر اساس آخرین گزارش دستگاه های اجرایی مربوطه، این استان دارای چهار جاده اصلی است که هر چهار محور در صدر لیست پرترافیک ترین محورهای برون شهری کشور قرار دارند.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: حضور روزانه بیش از 200 هزار خودرو در محورهایی چون تهران ـ کرج و کرج ـ قزوین و همچنین جاده چالوس، موجب شده که البرز 18 درصد بار ترافیکی کل کشور را تحمل کند.

گودرزی گفت: بنابراین طبیعی است که پلیس راه برای تخلیه بار ترافیکی، محدودیت هایی را در روزهای خاص سال از جمله روزهای پایانی تعطیلات در جاده های استان البرز اعمال کند.

وی با اشاره به افزایش سفرهای برون شهری طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان های تهران و البرز، بیان داشت: بر اساس تجربه چند ساله، انتظار داریم که در روز جمعه حجم زیادی از خودروهایی که قصد بازگشت به این دو استان را دارند، در جاده چالوس تردد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده چالوس جمعه یک طرفه می شود

جاده چالوس جمعه یک طرفه می شود