مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 09:352017-01-19حوادث

ممنوع شدن تصویر برداری با هلی شات در استان


تصویربرداری با پرواز هلی شات در عروسی و مجالس کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما "مرکزکهگیلویه و وبویراحمد، فرمانده انتظامی استان گفت:در نشست مسئولان انتظامی و قضایی استان با صاحبان تالارها و اماکن تفریحی یاسوج گفت: ساماندهی تالارهای عروسی به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و در این زمینه بیکار ننشسته ایم.

سرهنگ مهدی انصاری با بیان اینکه تیراندازی های شبانه و گاه و بی گاه در تالارهای عروسی در برخی مواقع مانع آرامش خانواده ها شده است افزود:نباید برای خوشی چند دقیقه مانع آسایش و آرامش سایر همشهریان باشیم.

انصاری با اشاره به اینکه فیلمبرداری با هلی شات از مراسمات مختلف به ویژه عروسی ها در تالارها مشکلاتی را به وجود آورده است گفت:بسیاری از فیلم و عکس های مراسم های مختلف سبب بروز مشکلاتی در گذشته شده که باید برای پیش گیری از مشکلات بعدی اقدام لازم دراین خصوص ضروری است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آموزه های دینی برای حفظ آبروی مومن افزود: باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم آبروی افراد با سهل انگاری مخدوش شود.

سرهنگ انصاری با تاکید بر اینکه هرگونه فیلمبرداری و عکسبرداری با هلی شات بدون مجوز از پلیس ممنوع است گفت: در صورت هرگونه تخلف در این زمینه برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوع شدن تصویر برداری با هلی شات در استان

ممنوع شدن تصویر برداری با هلی شات در استان