مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 05:252017-01-19بين الملل

فائو: اتیوپی برای مقابله با خشکسالی به کمکهای فوری نیاز دارد


" به نقل از خبرگزاری شین هوا از نیویورک، سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) با انتشار بیانیه ای کمکهای فوری جامعه بین المللی را به منظور بهبود وضعیت غذایی مردم اتیوپی خواستار شد.

فائو روز چهارشنبه در بیانیه خود ضمن هشدار درباره وخامت روز افزون شرایط غذایی در اتیوپی تاکید کرد برای حمایت از کشاورزان این کشور بیست میلیون دلار کمک فوری نیاز است.

طبق بیانیه فائو بخش کشاورزی اتیوپی در حال حاضر با بدترین شرایط خود در چند دهه اخیر روبرو است و خشکسالی شدیدی بخشهای گسترده ای از مناطق جنوبی این کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

تداوم این اوضاع می تواند پیشرفتهایی را که دولت اتیوپی با کمک سازمانهای بشردوستانه در برقراری امنیت غذایی در سطح ملی حاصل کرده است، به خطر اندازد مگر این که جامعه جهانی برای حمایت از خانواده های آسیب پذیر و به ویژه کشاورزان اتیوپی اقدامی فوری انجام دهد.

سال گذشته بیش از یک میلیون و سیصد هزار کشاورز و دامدار در اتیوپی که به شدت تحت تاثیر خشکسالی ناشی از ال نینو قرار گرفته بودند، از کمکهای فائو برخوردار شدند.

این آژانس بشردوستانه بین المللی قصد دارد در سال دو هزار و هفده حمایتهای خود را از قشرهای بسیار آسیب پذیر در این کشور افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فائو: اتیوپی برای مقابله با خشکسالی به کمکهای فوری نیاز دارد

فائو: اتیوپی برای مقابله با خشکسالی به کمکهای فوری نیاز دارد