مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 04:552017-01-19ورزشي

سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز: برای نتیجه گیری با جوانان به زمان نیاز است


سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیزجنوب با اشاره به ترکیب جوان این تیم در لیگ برتر کشور، گفت: برای نتیجه گیری با نفرات جوان به زمان بیشتری نیاز است.

- سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز: برای نتیجه گیری با جوانان به زمان نیاز است سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیزجنوب با اشاره به ترکیب جوان این تیم در لیگ برتر کشور، گفت: برای نتیجه گیری با نفرات جوان به زمان بیشتری نیاز است.

محمدرضا کاظمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که از عملکرد تیم تا این هفته از مسابقات رضایت داریم، اظهار کرد: هدف اصلی ما از حضور در لیگ برتر وزنه برداری کشور، پشتوانه سازی و میدان دادن به جوانان است.

وی همچنین با بیان این که دیگر تیم های شرکت کننده در لیگ برتر بهترین نفرات کشور را جذب کرده اند، گفت: اتکای ما برای کسب مقام، به جوانان است و برای نتیجه گیری با نفرات جوان به زمان بیشتری نیاز است.

سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیزجنوب با اشاره به برگزاری هفته چهارم لیگ برتر کشور از ششم بهمن ماه به میزبانی تیم نیروی زمینی ارتش، عنوان کرد: با حسین غزالیان و علی داوودی به توافق دست پیدا کردیم و این نفرات برای تیم ما وزنه خواهند زد.

همچنین اسحاق ذعاب از تیم جوانان مناطق نفت خیزجنوب به تیم بزرگسالان باشگاه اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز: برای نتیجه گیری با جوانان به زمان نیاز است

سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز: برای نتیجه گیری با جوانان به زمان نیاز است