مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 23:052017-01-18بين الملل

العبادی: با هدف حمایت از نیروهای مردمی در کنفرانس مونیخ شرکت می کنم


نخست وزیر عراق گفت ما دیدگاه خود را در مورد برخی قوانین مانند حشد الشعبی که برخی درباره آن نگاه منفی دارند مطرح خواهیم کرد زیرا این قانون بسیار مثبت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"؛ پایگاه خبری الحشد الشعبی نوشت: نخست وزیر عراق در سخنانی در برابر رسانه های خبری گفت: ما بر حضور در کنفرانس امنیتی مونیخ اصرار داریم زیرا عراق در مبارزه با تروریسم نقش دارد و هدف از حضور در این کنفرانس در مرتبه نخست این است که جهان از نقشی که عراق در مبارزه با تروریسم دارد آگاه شود زیرا اگر ما غایب باشیم دیگران جای ما را خواهند گرفت و ادعا خواهند کرد که در این زمینه کار می کنند.

حیدر العبادی، هدف دوم از حضور در کنفرانس امنیتی مونیخ را پاسخ دادن به شبهه هایی دانست که درمورد آنچه در عراق اتفاق می افتد وجود دارد و همچنین پاسخ به سوالاتی که درباره مرحله پس از آزاد سازی عراق از دست داعش مطرح است.

نخست وزیر عراق افزود ما دیدگاه خود را درمورد برخی قوانین مانند حشد الشعبی که برخی درباره آن نگاه منفی دارند مطرح خواهیم کرد زیرا این قانون بسیار مثبت است.

وی تصریح کرد قانون حشد الشعبی به منظور حمایت از مبارزان حشد الشعبی و برطرف کردن نگرانی برخی درمورد احتمال ایجاد هرج و مرج پس از آزادسازی کشور تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العبادی: با هدف حمایت از نیروهای مردمی در کنفرانس مونیخ شرکت می کنم

العبادی: با هدف حمایت از نیروهای مردمی در کنفرانس مونیخ شرکت می کنم