مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 22:012017-01-18اجتماعي

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان خبر داد وجود 38 هزار معلول در سیستان و بلوچستان


مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: 38 هزار معلول در سیستان و بلوچستان وجود دارند که گاهاً دو معلولیت هستند و میزان معلولیت آنها بیش از 40 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زاهدان، محمدرضا سراوانی امشب در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی سیستان و بلوچستان در استانداری اظهار کرد: مهم ترین آسیب های اجتماعی در سیستان و بلوچستان حاشیه نشینی، بیکاری، طلاق، کودکان کار، اعتیاد و غیره است.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان افزود: 18 نمایندگی اداره بهزیستی در این استان داریم که از این تعداد در دو سال اخیر هفت اداره راه اندازی شده است.

این مسؤول ادامه داد: چهار مرکز دولتی و هشت مرکز غیردولتی شبه خانواده در سیستان و بلوچستان فعال بوده و تعداد روستا مهدهای این استان 683 مورد است.

سراوانی بیان کرد: 9 مرکز اورژانس اجتماعی فعال و 32 دفتر غیردولتی توانمندسازی خانواده و زنان در استان دایر است.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: کودکان معتاد را به ویژه در شهرستان زابل جمع آوری کرده و آنها به مرکز ویژه خودشان برای بازپروری انتقال دادیم، این کودکان بیشتر کریستال و شیشه استفاده می کردند.

این مسؤول ادامه داد: 10 پایگاه سلامت اجتماعی داریم که نسبت به پهناوری استان کم است و باید به ویژه در حاشیه شهرها افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان خبر داد وجود 38 هزار معلول در سیستان و بلوچستان

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان خبر داد وجود 38 هزار معلول در سیستان و بلوچستان