مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 18:052017-01-18اجتماعي

آلودگی هوا، رهاورد انقلاب صنعتی و گسترش شهرنشینی


نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: در دفاع از حیات وحش نباید حتی به اندازه سر سوزن کوتاه بیاییم چون خیلی زجرآور و تلخ است که با سلاح شکاری به جان جانوران بی گناه بیفتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله درویش امیری ظهر امروز(چهارشنبه 29 دی ماه) در نشست مدیران و کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان به مناسبت روز ملی هوای پاک، با بیان این که روزهای نمادین خاص از جمله روز جهانی محیط زیست، زمین و هوای پاک برای جلب توجه مردم به حفاظت محیط زیست و در راستای اهداف توسعه پایدار تعریف شده است، اظهار کرد: ما انسان ها با فطرت، روح و جسم پاک آفریده شده ایم و همگی برای ادامه حیات و زندگی سالم به هوای پاک نیازمندیم، در واقع آن چه باعث حفظ سلامت ما انسان ها می شود برخورداری از محیط و هوای پاک است.

این مسئول ادامه داد: رهاورد انقلاب صنعتی و گسترش شهرنشینی آلودگی هوا بود و این آلودگی از منابع طبیعی و غیرطبیعی نشات می گیرد؛ به عبارتی بخشی از آلودگی های طبیعی مثل آتش فشان و گرد و غبار از دسترس بشر خارج است اما آلودگی های غیرطبیعی از جمله حمل و نقل غیر استاندارد به دست بشر شکل می گیرد.

وی با تأکید بر این که آلودگی محیط زیست جبران ناپذیر است، افزود: این آلودگی باید جرم محسوب شود و بنا به فرموده مقام معظم رهبری، موضوع محیط زیست باید به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا، رهاورد انقلاب صنعتی و گسترش شهرنشینی

آلودگی هوا، رهاورد انقلاب صنعتی و گسترش شهرنشینی