مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 13:312017-01-18دانش

درخواست ایجاد 4 گرایش مقطع دکتری در دانشکده ادبیات دانشگاه کردستان


رییس دانشکده ادبیات و زبان های خارجی دانشگاه کردستان گفت: درخواست ایجاد چندین گرایش و مقطع جدید را به وزارت علوم داده ایم.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از کرددانش، محسن پیشوایی، رییس دانشکده ادبیات و زبان های خارجی دانشگاه کردستان گفت: در حال حاضر در این دانشکده حدود 1000 نفر دانشجو در چهار گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات انگلیسی، زبان و ادبیات عرب و گروه زبان و ادبیات کردی است.

وی افزود: دانشکده ادبیات و زیان های خارجی دانشگاه کردستان در گروه زبان و ادبیات فارسی سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، در گروه زبان و ادبیات انگلیسی و زبان شناسی دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، در گروه زبان و ادبیات عرب دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و در گروه زبان و ادبیات کردی فقط مقطع کارشناسی دارد.

رییس دانشکده ادبیات و زبان های خارجی دانشگاه کردستان با اشاره به پذیرش هر ساله 38 دانشجو در این رشته گفت: طبق دستورالعمل وزارت علوم باید یک تا دو سری فارغ التحصیل از یک رشته زبان و ادبیات کردی فارغ التحصیل شوند، بعد می توانیم درخواست مقطع ارشد را بدهیم؛ بنابراین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال اینده و یا سال 97 در مقطه ارشد رشته زبان و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ایجاد 4 گرایش مقطع دکتری در دانشکده ادبیات دانشگاه کردستان

درخواست ایجاد 4 گرایش مقطع دکتری در دانشکده ادبیات دانشگاه کردستان