مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 08:462017-01-18سياسي

معاون استاندار بوشهر: تحقق اقدامات دولت باعث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید با اتحاد و انسجام در راستای تحقق اهداف کلی نظام گام برداشته شود و تحقق اقدامات دولت باعث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از دشتی، عبدالکریم گراوند در شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: شهرستان دشتی به علم، ادب و هنر مشهور است و علمای زیادی را پرورش داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه نباید تفاوت و اختلاف نظرها باعث عدم رشد و توسعه جامعه شود، گفت: همین اختلاف نظرها و تفاوت دیدگاه ها خود یکی از عوامل توسعه است به طوری که در کنار اختلاف سلیقه ها وحدت و همدلی در راستای پیشبرد جامعه وجود داشته باشد.

گراوند با اشاره به اینکه باید اقشار مختلف جامعه پیشرفت ایران اسلامی و تحقق اهداف نظام را در اولویت خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: باید با اتحاد و انسجام در راستای تحقق اهداف کلی نظام گام برداشته شود و تحقق اقدامات دولت باعث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی عنوان کرد: دولت تدبیر و امید در حوزه سیاسی اقدامات خوبی انجام داده است که از جمله آن ها می توانیم به راه اندازی خانه احزاب در کشور برای تبادل نظر احزاب مختلف سیاسی با دیدگاه های مختلف اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار بوشهر: تحقق اقدامات دولت باعث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می شود

معاون استاندار بوشهر: تحقق اقدامات دولت باعث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می شود