مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 07:402017-01-18فناوري

عامل اصلی آتش سوزی گلکسی نوت 7 اعلام شد


تحقیقات شرکت سامسونگ الکترونیک درباره آنچه که باعث آتش گرفتن برخی از گوشی های گلکسی نوت 7 شده بود، به این نتیجه رسیده است که باتری دلیل اصلی این آتش سوزی بوده است و نه مسائل سخت افزاری و نرم افزاری.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند در جهان همان طور که خود را برای عرضه گلکسی S8، یکی از گوشی های پرچمدار سامسونگ، در نیمه اول سال آماده می کند، به دنبال راهی برای پشت سر قرار دادن یکی از بزرگترین شکست های ایمنی محصول در تاریخ تکنولوژی است.

سرمایه گذاران و تحلیلگران معتقدند اگر سامسونگ می خواهد اعتماد مجدد مصرف کنندگان خود را به دست آورد، بسیار مهم است که به ارائه یک توضیح قانع کننده درباره اشتباهاتی که برای گلکسی نوت 7 پیش آمده بود و اینکه چطور می خواهد از بروز مشکلات مشابه جلوگیری کند، بپردازد.

نتایج حاصل از این تحقیقات به احتمال زیاد در 23 ژانویه اعلام خواهد شد، یک روز قبل از آنکه سامسونگ درآمد سه ماهه چهارم خود را منتشر کند.

سامسونگ در ابتدا یک فراخوان از 2.

5 میلیون گوشی گلکسی نوت 7 در ماه سپتامبر و علت آتش سوزی را به عنوان یک مشکل در فرآیند تولید یکی از تولیدکنندگان اعلام کرد.

اما پس از آن گوشی هایی که سامسونگ مدعی شده بود باتری هایی که سالم هستند هم دچار آتش سوزی شدند و بدین ترتیب این شرکت ناچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل اصلی آتش سوزی گلکسی نوت 7 اعلام شد

عامل اصلی آتش سوزی گلکسی نوت 7 اعلام شد