مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 07:312017-01-18سياسي

شهرام خلیل نژاد، امیر مهری نقش مدیریت دانش در توسعه منابع انسانی


هدف این پژوهش مطالعه تاثیر مدیریت دانش بر توسعه منابع انسانی در شهرداری منطقه 4 تهران جهت ارایه پیشنهادات کاربردی برای افزایش سطح توانمندی های سرمایه انسانی از مجرای استقرار نظام مدیریت دانش بوده است.

- چکیده هدف این پژوهش مطالعه تاثیر مدیریت دانش بر توسعه منابع انسانی در شهرداری منطقه 4 تهران جهت ارایه پیشنهادات کاربردی برای افزایش سطح توانمندی های سرمایه انسانی از مجرای استقرار نظام مدیریت دانش بوده است.

پس از مرور ادبیات و پیشینه پژوهش به منظور تعریف مدیریت دانش چهار مولفه شناسایی، کسب، توسعه و تسهیم و برای توسعه منابع انسانی چهار مولفه توسعه نگرشی، دانشی، رفتاری و مهارتی حاصل شدند.

با پیروی از فسلفه اثبات باوری، رویکرد قیاسی (کمی) و روش پیمایش، از پرسش نامه (مشتمل بر 45 پرسش) جهت گردآوری داده ها استفاده شده است.

روایی صوری و محتوایی پرسش نامه از طریق انتخاب پرسش نامه استاندارد و ارایه آن به خبرگان، روایی سازه از طریق انجام تحلیل عاملی تاییدی و پایایی از طریق ضریب آلفای کرونباخ (0/91) تایید شدند.

جامعه آماری پژوهش کارشناسان، کارشناسان ارشد و مدیران این سازمان به تعداد 1100 نفر بود و نمونه آماری به روش تصادفی ساده و به حجم 285 نمونه انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرام خلیل نژاد، امیر مهری نقش مدیریت دانش در توسعه منابع انسانی

شهرام خلیل نژاد، امیر مهری نقش مدیریت دانش در توسعه منابع انسانی