مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 07:252017-01-18فرهنگي

بلیت های میلیونی جشنواره فیلم فجر چه ارتباطی با «مردم» دارد؟


این بار سقف قیمت بلیت جشنواره به یک میلیون و صد هزار تومان رسید و این رقم نیز متعلق به سینماملت تحت عنوان «کاخ مردمی» جشنواره است؛ جایی که طبیعتاً باید اقشار مختلف مردم بتوانند در آن حضور یابند اما با این قیمت، - سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در شرایطی از دوازده روز دیگر آغاز می شود که قیمت بالای بلیت فروشی این رویداد برای کاخ مردمی جشنواره، هیچ ارتباطی با لفظ مردم ندارد و چنین تصور می شود که دسترسی عمومی به جشنواره برای عموم سال به سال دشوارتر خواهد شد و این رویداد با بلیت فروشی به سمت طبقات خاص سوق پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ گمانه زنی ها درباره بلیت های جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم ترین رویداد فرهنگی کشور تقریباً درست از آب درآمد و این بار سقف قیمت بلیت جشنواره به یک میلیون و صد هزار تومان رسید و این رقم نیز متعلق به سینماملت تحت عنوان کاخ مردمی جشنواره است؛ جایی که طبیعتاً باید اقشار مختلف مردم بتوانند در آن حضور یابند اما با این قیمت، قسمتِ از ما بهتران می شود! بر اساس اعلام رسمی هر کاربر مجاز به تهیه حداکثر 4 سری و در هر سری حداکثر 2 صندلی است.

سینما گالری ملت امسال کاخ مردمی جشنواره بوده و قیمت صندلی در هر سانس هر بلیت 25 هزار تومان است که با خرید سری قیمت آن ها هر بلیت 22هزار تومان محاسبه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت های میلیونی جشنواره فیلم فجر چه ارتباطی با «مردم» دارد؟

بلیت های میلیونی جشنواره فیلم فجر چه ارتباطی با «مردم» دارد؟