مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 02:252017-01-17فناوري

هراس بی پایان از اتمام حجم اینترنت


در حال حاضر استفاده اغلب کاربران از اینترنت به داده های ویدیویی مربوط است، با این حال در ایران هنوز هم اینترنت های ثابت و همراه به صورت حجمی ارائه می شوند و کاربران همچنان باید آمار حجم استفاده از اینترنت خود را داشته باشند تا در مواقع ضروری دستشان در پوست گردو نماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که نزدیک به 80 درصد ترافیک موبایل در جهان برای تماشای فایل های تصویری و ویدیویی به کار می رود، این آمار در ایران به مراتب پایین تر است.

محتوای ویدئویی در دنیا از پرطرفدارترین محتویات وب است که حجم بسیاری را نیز به خود اختصاص می دهد.

با این حال مشترکان اینترنت در ایران به دلایل متعددی مانند هراس از پایان زودهنگام حجم اینترنت، ترجیح می دهند کمتر به دانلود فایل های تصویری و ویدیویی اقدام کنند.

علی اصغر عمیدیان - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- درباره آمار مشترکان تلفن همراه : به دنبال اجرای این مصوبه نگرانی مردم در حجم محتوای داخلی برطرف می شود.

در تمام دنیا نیز سهمی برای حجم کف فعالیت های اینترنتی در نظر گرفته می شود که این رقم در خصوص سرویس های داخلی حدود دو برابر است، چرا که محتوای ویدئویی در دنیا از پرطرفدارترین محتویات وب است که حجم بسیاری را نیز به خود اختصاص می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس بی پایان از اتمام حجم اینترنت

هراس بی پایان از اتمام حجم اینترنت