مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 02:052017-01-17دانش

رتبه 135 دانشگاه آزاد اسلامی در انتشار مقالات علمی + عکس


معاون پژوهشی و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت : امسال رتبه این دانشگاه از منظر انتشار مقالات علمی در نشریات بین المللی 135 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز خوزستان ، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی در مراسم افتتاح مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اعلام این خبر افزود : سهم دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم در کشور 20 درصد است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مستندات علمی ، دانشگاه آزاد اسلامی یکی از موفق های دانشگاههای کشور است و در زمینه تولید علم و شکوفایی اقتصادی کشور پیشتاز است ، اظهار داشت : تولید علم باید با تجاری سازی ، ثبت اختراع و فروش دانش فنی همراه باید باشد تا معنای واقعی تولید علم قابل درک باشد.

معاون پژوهشی و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی به نقش این دانشگاه به عنوان محور اصلی اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد : هم اکنون 107 مرکز رشد و فناوری در واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی در سراسر کشور با زیر پوشش بردن یک هزار واحد و شرکت دانش بنیان راه اندازی شده است که خروجی های این مراکز رشد ، توسعه صنعت و فناوری های نوین که تجاری سازی نیز خواهند شد .

دکتر واشقانی فراهانی از راه اندازی و تاسیس صندوق حمایت از پژوهش و فناوری در این دانشگاه با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و مخترعان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 135 دانشگاه آزاد اسلامی در انتشار مقالات علمی + عکس

رتبه 135 دانشگاه آزاد اسلامی در انتشار مقالات علمی + عکس