مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 23:552017-01-17اقتصادي

افزایش 30درصدی عملکردی راه آهن استان یزد طی سالجاری


امسال یکی از بهترین سال های راه آهن یزد بوده و با افزایش بهره وری نرم افزاری دیزلی و لوکوموتیو شاهد افزایش 30درصدی عملیات و عملکرد نسبت به سال گذشته بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز یزد، مدیرکل راه آهن استان یزد گفت: امسال یکی از بهترین سال های راه آهن یزد بوده و با افزایش بهره وری نرم افزاری دیزلی و لوکوموتیو شاهد افزایش 30درصدی عملیات و عملکرد نسبت به سال گذشته بوده ایم.

سیدمصطفی داوودی افزود: از آنجا که نقطه مرکزی راه آهن ایران بر نقطه مرکزی کشور منطبق شده تقریبا به عنوان استراتژیک ترین نقطه راه آهن کشور بشمار می رود.

وی گفت: راه آهن یزد نقطه حساسی است چون با راه آهن های استان های اصفهان ،فارس ،کرمان ،هرمزگان و شرق ارتباط داشته و تقریبا همه قطارهایی که به سمت شرق ، غرب و جنوب کشور می رود از این استان می گذرد.

مدیرکل راه آهن یزد اشاره کرد:بیش از 80 درصد مواد معدنی و افزون بر 70 درصد بارهای ترانزیتی کشور از این استان عبور می کند ودلیل عبور این همه بار از استان یزد عبور تمام محموله های باری است که ازطریق بندرها صادر می شود و یا وارد کشور می شود.

داوودی گفت:راه آهن یزد با داشتن 45 سال سابقه ، معادن زیاد و مردم سختکوش، رتبه نخست را در حمل بار در طول سال های گذشته کسب و آن را حفظ کرده و با وجودی که در این شرایط رشد یک درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30درصدی عملکردی راه آهن استان یزد طی سالجاری

افزایش 30درصدی عملکردی راه آهن استان یزد طی سالجاری