مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 23:412017-01-17فرهنگي

مقدم دوست: در سینمای داستانی با فقر پژوهش روبه رو هستیم


کارگردان «سر به مهر» یکی از بخش های مهم در فیلمنامه نویسی را تحقیق عنوان کرد و گفت: ما در سینمای داستانی با فقر تحقیق روبه رو هستیم.

البته این فقر در فیلم های مستند کمتر است.

- کارگردان سر به مهر یکی از بخش های مهم در فیلمنامه نویسی را تحقیق عنوان کرد و گفت: ما در سینمای داستانی با فقر تحقیق روبه رو هستیم.

البته این فقر در فیلم های مستند کمتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ کارگاه تخصصی فیلمنامه نویسی کوتاه ، سه شنبه 28 دی ماه، در دومین روز از دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش در سالن سه سینما هویزه برگزار شد.

هادی مقدم دوست به عنوان مدرس این کارگاه، با اشاره به اینکه فیلمنامه نیازمند یک جرقه یا ایده اولیه است، گفت: باید لحظه اولیه بوجود آمدن یک فیلمنامه مشخص باشد.

او با تعریف فیلم دینی به عنوان یک نمونه از واکنش دینی یک فرد مسلمان در برخورد با یک پدیده توضیح داد: فیلم نامه واکنش شخص را در برخورد با یک پدیده مورد کنکاش قرار می دهد و اگر این واکنش چه هوشیارانه و چه بر اساس یک تربیت دینی، منجر به یک عمل دینی شود، ایده اولیه یک فیلم نامه دینی شکل خواهد گرفت.

مدیر هنری دهمین جشنواره رویش با اشاره به صورت های مختلف فیلمنامه گفت: ما در فیلمنامه نویسی گاهی فقط با یافتن ایده به پایان می رسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدم دوست: در سینمای داستانی با فقر پژوهش روبه رو هستیم

مقدم دوست: در سینمای داستانی با فقر پژوهش روبه رو هستیم