مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 19:402017-01-17اقتصادي

اقدامات راه گشای بانک صادرات ایران 1762 بنگاه اقتصادی را سامان داد


 ​اقدامات راه گشای بانک صادرات ایران که با هدف رونق اقتصادی بیشتر و افزایش تولید ملی انجام شده، زمینه و بستر برای در مدار تولید قرار گرفتن یک هزار و 7622 طرح اقتصادی را فراهم ساخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بانک صادرات ایران" اعلام کرد: این بانک در جهت اجرایی کردن بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف ایجاد رونق اقتصادی و بکارگیری ظرفیت و توانمندی بخش های مختلف تولیدی، اختصاص اعتبار به بنگاه های کوچک و متوسط را در دستور کار خود قرار داده است.

بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت این بانک تا پایان دهه اول دی ماه سال جاری 18 هزار و 596میلیارد ریال تسهیلات را به یک هزار و 762طرح اقتصادی پرداخت کرده که اقدام راه گشای بانک در این زمینه نقش بسزایی در افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در سراسر کشور داشته است و در میان شبکه بانکی نیز از این لحاظ جایگاه ممتازی را برای بانک صادرات ایران رقم زده است.

با توجه به سیاست های دولت مبنی بر ضرورت فعال سازی ظرفیت های بالقوه تولیدی صنایع کوچک و متوسط و ارتقای توان رقابت پذیری آن ها، همچنین با عنایت به نقش برجسته و حساس واحدهای تولیدی مذکور در ایجاد اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی؛ ایفای نقش موثرتر و کاراتر از سوی شبکه بانکی کشور را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات راه گشای بانک صادرات ایران 1762 بنگاه اقتصادی را سامان داد

اقدامات راه گشای بانک صادرات ایران 1762 بنگاه اقتصادی را سامان داد