مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 18:052017-01-17اقتصادي

هما و لوفت هانزا برای نماد مشترک فروش بلیت قرارداد امضا کردند


" قرارداد نماد مشترک فروش بلیت های هوایی بین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) و شرکت هواپیمایی لوفت هانزا آلمان امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسه شنبه روابط عمومی هما، شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا شماره پروازهای هما را در قالب نماد مشترک فروش بلیت های ایران ایر از مقاصد فرانکفورت و مونیخ به تهران و برعکس در نظر گرفته است.

این قرارداد از اول فوریه (سیزدهم بهمن ماه) اجرا می شود.

محمدرضا خوشنویسان معاون بازرگانی و عملیات شعب هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و یکی از مدیران بلندپایه فروش گروه لوفت هانزا در منطقه خاورمیانه، افغانستان و پاکستان این قرارداد را امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در مسیر فرانکفورت به تهران و برعکس پرواز روزانه دارد و سه پرواز هفتگی نیز از مونیخ به تهران و برعکس انجام می شود.

بر اساس این گزارش، از هجدهم ژانویه (بیست و نهم دی ماه) پروازهای نماد مشترک در مسیر تهران- فرانکفورت- تهران (با شماره پرواز IR1601/IR1600) و در مسیر تهران- مونیخ- تهران (با شماره پرواز IR1603/IR1602) در سیستم نگهداری جا (رزرویشن) و فروش بلیت قابل دسترس است.

پیش از این، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با شرکت هواپیمایی اتریش (از زیرگروه لوفت هانزا) نیز قرار نماد مشترک امضا کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هما و لوفت هانزا برای نماد مشترک فروش بلیت قرارداد امضا کردند

هما و لوفت هانزا برای نماد مشترک فروش بلیت قرارداد امضا کردند