مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 17:152017-01-17اجتماعي

پرونده تاکسی های فرسوده سال آینده بسته می شود


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه خودروهای کاربراتوری سهم 40 درصدی در آلودگی هوای تهران دارند گفت: بنا داریم تا پایان نیمه اول سال آینده پرونده تاکسی های فرسوده را ببندیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مازیار حسینی عصر امروز در مراسم رونمایی از 200 دستگاه تاکسی هیبریدی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز هوای پاک گفت: از سال 93 تا کنون شهرداری تهران عمده توجه و تمرکز خود را به موضوع احیای زندگی و بازگرداندن آرامش به منطقه 12 معطوف کرده است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح ارتقای زندگی در منطقه 12 حتی شهردار تهران ساکن این منطقه شدند تا به طور شبانه روزی به اقدامت معاونت ها و شهرداری منطقه را نظارت کند گفت: قطعا دستاورد ایجاد شده در منطقه فعلی قابل قیاس با گذشته نیست.

وی با بیان اینکه تلاش شهرداری تهران و تمامی معاونت ها به احیاء منطقه 12 معطوف شد گفت: بر همین اساس منطقه 12 نیز طی یک برنامه سعی کرد که حمل و نقل پاک برای این منطقه در نظر بگیرد و بر همین اساس در آستانه روز هوای پاک از این تاکسی های هیبریدی رونمایی شده است.

وی در تشریح ناوگان حمل و نقل پاک شهر تهران که در افق 1404 در نظر گرفته شده گفت: 200 دستگاه دوچرخه جدید امروز رونمایی خواهد شد و همچنین سه کیلومتر خط ویژه تردد دوچرخه آماده شده و در آینده نزدیک این مسیر به شش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده تاکسی های فرسوده سال آینده بسته می شود

پرونده تاکسی های فرسوده سال آینده بسته می شود