مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 16:062017-01-17فرهنگي

مواجهه یک زن غساله با مرگ فرزندش در فیلم «مه»


تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی«مه» با حضور نیلوفر خوش خلق، سیامک ادیب و قربان نجفی به کارگردانی حسین محروقی و علی شورورزی در شهرستان سنقر استان کرمانشاه به پایان رسید.

- تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی مه با حضور نیلوفر خوش خلق، سیامک ادیب و قربان نجفی به کارگردانی حسین محروقی و علی شورورزی در شهرستان سنقر استان کرمانشاه به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی مه با حضور نیلوفر خوش خلق، سیامک ادیب و قربان نجفی به کارگردانی حسین محروقی و علی شورورزی در شهرستان سنقر استان کرمانشاه به پایان رسید.

از دیگر بازیگران این فیلم سمیرا نصرتی، دینا شاهین مقدم، جلال برفی، پریسا رحیمی، محمد مهدی طبیب زاده، مهدی ادیبیان، صادق زارعی می باشند.

"مه" داستان زنی غسال است که فرزند خود را در حادثه ای از دست داده است و در اثر آشفتگی حاصل از این بحران جنازه کودکی را که به غسالخانه آورده اند، می رباید و.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسندگان: رضا شیخلانی، علی شورورزی و حسین محروقی، مدیر تصویربرداری: مهدی اصلانی، صدابردار: وحیدرضویان، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: شیده محمود زاده، مدیر تولید: احسان گرایلی، عکاس: حمید سالاری، دستیاران کارگردان: حمید ناصری مقدم و محمد غریبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواجهه یک زن غساله با مرگ فرزندش در فیلم «مه»

مواجهه یک زن غساله با مرگ فرزندش در فیلم «مه»