مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 15:112017-01-17دانش

برخی ها ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان را رانت دولتی تلقی می کنند


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: برخی ها ارائه خدمات و تسهیلات به شرکت های دانش بنیان را به عنوان رانت دولتی تلقی می کنند؛ در حالی که این حمایت ها حق این شرکت ها محسوب می شود.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در حاشیه دومین کنفرانس مهندسی و تکنولوژی های سبز برای آینده پایدار در دانشگاه امیرکبیر در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر بیش از 80 نوع خدمت توسط دولت به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود که این ها جزو رانت محسوب نمی شوند، بلکه حقوق واقعی این شرکت ها هستند.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای کسب و کار برای شرکت های دانش بنیان باید به عنوان یک الگو به سراسر کشور معرفی شود، تصریح کرد: اتفاقات زیادی در حوزه شرکت های دانش بنیان افتاده؛ که از جمله این اتفاقات در حوزه مالیات، گمرک، بیمه و تسهیل گری و ارائه تخفیفات بوده و خوب هم جواب داده و رشد شرکت ها قابل توجه بوده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به اینکه تبادلاتی که شرکت های دانش بنیان با هم داشته و تکنولوژی هایی که وارد کشور شده خیلی محسوس بوده، تصریح کرد: مهمترین مسئله ایجاد فضای همکاری بین المللی است که باعث ایجاد شغل و جذب سرمایه گذاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ها ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان را رانت دولتی تلقی می کنند

برخی ها ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان را رانت دولتی تلقی می کنند