مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 11:412017-01-17دانش

واحد اوره و آمونیاک عسلویه احداث می شود


مدیر عامل شرکت ملی پتروشیمی کشور از ایجاد واحد اوره و آمونیاک عسلویه با استفاده از گازهای منواکسید کربن تولید شده در این منطقه خبر داد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شاهدایی در دومین کنفرانس بین المللی مهندسی و تکنولوژی های سبز برای آینده پایدار که در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، گفت: قرار است در منطقه عسلویه گازهای co2 که به هوا فرستاده می شود را جمع آوری و با استفاده از آن ها یک واحد اوره و آمونیاک احداث شود.

وی با بیان اینکه با سازمان محیط زیست در حال امضا تفاهم نامه ای هستیم که پیوست آن دارای حداقل 20 پروژه است، افزود: این پروژه ها با کمک دانشگاه ها اجرایی می شوند.

مدیر عامل شرکت ملی پتروشیمی کشور باید از نفت به عنوان بزرگترین سرمایه کشورمان نام برد و افزود: آقای ستاری می گویند که از دودکش شغل ایجاد نمی شود، ولی واقعیت این است که نفت و گاز مهمترین رکن اقتصاد کشور ما محسوب می شوند و ما نیز امروز در جهت بهره برداری از منافع گاز رتبه یک را در جهان داریم؛ در هر حال باید از این منابع درست بهره برداری کنیم.

شاهدایی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاهش خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده در حوزه صنعت نفت و گاز تصریح کرد: این ارزش افزوده با توسعه صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد اوره و آمونیاک عسلویه احداث می شود

واحد اوره و آمونیاک عسلویه احداث می شود