مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 11:052017-01-17دانش

معرفی رییس جدید دانشگاه پیام نور بافق


در این مراسم از خدمات حیدرحسینی رییس سابق دانشگاه پیام نور بافق تجلیل و اعظم ابراهیمی به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور بافق معرفی شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکز یزد،در مراسمی رییس جدید دانشگاه پیام نور بافق معرفی شد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان یزد در این مراسم با تاکید بر ضرورت توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور بافق از افزایش رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه نیزخبر داد.

ذوالفقاری گفت:به زودی رشته حقوق با گرایشات مختلف درمقطع کارشناسی ارشد و روانشناسی در دانشگاه پیام نور بافق راه اندازی می شود.

وی گفت: از تعداددوازده هزارو500دانشجوی استان یزد 500دانشجو در دانشگاه پیام نور بافق ودر رشته های حقوق، مدیریت با گرایشات مختلف، حسابداری و روانشناسی مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان یزد همچنین به برتری دانشگاه پیام نور استان یزد در زمینه های آموزش، پژوهشی وعمرانی و اداری مالی در کشوراشاره کردوافزود: در این دانشگاه قریب به 87رشته پذیرش دانشجوی کارشناسی و در 40رشته دانشجوی کارشناسی ارشد وجود دارد .

در این مراسم از خدمات حیدرحسینی رییس سابق دانشگاه پیام نور بافق تجلیل و اعظم ابراهیمی به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور بافق معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی رییس جدید دانشگاه پیام نور بافق

معرفی رییس جدید دانشگاه پیام نور بافق