مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 18:502017-01-16اجتماعي

مرزهای جمهوری اسلامی ایران80 میلیون مرزبان دارد


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: ما 80 میلیون مرزبان بالقوه و دو میلیون و 500 هزار مرزبان بالفعل داریم یعنی تمام شهروندان شهرها و روستاهای مرزی با دیدگاه ملی از مرزها مراقبت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" ، دکتر "دیتر رومن" رییس پلیس فدرال آلمان با سردار "رضایی" فرمانده مرزبانی ناجا دیدار و گفتگو کرد.

سردار رضایی در این دیدار با خیر مقدم به "دیتر رومن" و هیئت همراه با اشاره به مرز مشترک کشورمان با 15 کشور همسایه، ایران را سومین کشور بعد از روسیه و چین در تعدد مرزهای مشترک با دیگر کشورها بیان کرد و اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران 8775 کیلومتر مرز مشترک دارد که2700 کیلومتر آن مرز دریایی و بقیه مرز خشکی است.

وی به بازدید رییس پلیس فدرال آلمان و هیئت همراه از مرزهای جنوب شرقی کشور و نیز هم مرز بودن آن با پاکستان و افغانستان و وضعیت قاچاق موادمخدر و تروریسم در این کشورها اشاره کرد و گفت: با این دو کشور قریب به دو هزار کیلومتر مرز مشترک در سخت ترین شرایط جغرافیایی و آب و هوایی داریم که این موید تلاش مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر و تروریسم است.

فرمانده مرزبانی ناجا خطاب به رییس پلیس فدرال آلمان، گفت: قطعاً وضعیت کشور افغانستان را مطالعه کرده اید و می دانید که بیش از 35 سال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای جمهوری اسلامی ایران80 میلیون مرزبان دارد

مرزهای جمهوری اسلامی ایران80 میلیون مرزبان دارد