مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 18:102017-01-16اجتماعي

درونی کردن مفاهیم درسی با اجرای طرح کانون مدرسه درمهاباد


دانش آموزان مهاباد با اجرای طرح کانون مدرسه ، دروس خود را با کمک فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یاد می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکزمهاباد، مسئول روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان مهاباد گفت: این طرح که براساس آن از ظرفیت ها و قابلیت های مربیان مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به منظور درونی کردن مفاهیم درسی و ترویج کتابخوانی استفاده می شود، در دو محیط متفاوت با حضور دانش آموزان در مراکز فرهنگی - هنری کانون ها و با حضور مربیان کانون در مدارس مهاباد در حال اجرا است.

رحمانی افزود: همراهی دانش آموزان مدارس در اجرای طرح توسعه کتاب خوانی ، برپایی کارگاه های نقاشی و ادبی با موضوع نوشتن خلاق ، سفالگری براساس یکی از دروس کتاب هدیه های آسمانی و تهیه نشریه دیواری با موضوع یکی از دروس کتاب علوم از فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شماره 1 شهرستان مهاباد در اجرای طرح کانون مدرسه است.

وی اضافه کرد: فعالیت هایی از قبیل آموزش کاردستی ، ساخت عروسک، اجرای نمایش، معرفی شخصیت باغچه بان و آموزش اشعاری از سروده های باغچه بان ، قصه گویی بر اساس کتاب هدیه های آسمانی، نوشتن جملاتی با موضوع گفتگو با خدا و ساخت درخت مهربانی با جملات برگزیده در قالب سه کلاس هنری، ادبی و فرهنگی در کانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درونی کردن مفاهیم درسی با اجرای طرح کانون مدرسه درمهاباد

درونی کردن مفاهیم درسی با اجرای طرح کانون مدرسه درمهاباد