مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 15:562017-01-16سياسي

چمران برای حل آلودگی از رییس جمهور دعوت کرد


رییس شورای اسلامی شهر تهران در نامه ای از ریاست جمهور خواست تا به منظور بررسی راهکارهای ایجاد مدیریت یکپارچه، بهبود حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا یکی از جلسات شورا، - با حضور رییس جمهور و برخی وزرای دولت برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، رییس شورای اسلامی شهر تهران در نامه ای از ریاست جمهور خواست تا به منظور بررسی راهکارهای ایجاد مدیریت یکپارچه، بهبود حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا یکی از جلسات شورا، با حضور رییس جمهور و برخی وزرای دولت برگزار شود.

چمران در این نامه با اشاره به اهمیت و جایگاه کلانشهر تهران به عنوان پایتخت و نماد ملی کشور و ام القرای اسلامی، یادآور شده است: شهر تهران نیاز به تدابیر و اقدامات ویژه در جهت ارتقا و بهبود کمی و کیفی شرایط محیطی و زیست شهری و مقابله با مشکلاتی همچون حمل و نقل، ترافیک و آلودگی هوا دارد.

چمران همچنین در این نامه تاکید کرده است: اقدامات اصولی و مبنایی برای کنترل یا کاهش این مشکلات، مستلزم همکاری و هماهنگی همه جانبه نهادها و دستگاه های اجرایی کشور و مجموعه مدیریت شهری با رویکرد فراسازمانی و اتخاذ تصمیم در سطوح عالی کشور می باشد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، وی در پایان پیشنهاد داده است: یکی از جلسات شورای اسلامی شهر ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران برای حل آلودگی از رییس جمهور دعوت کرد

چمران برای حل آلودگی از رییس جمهور دعوت کرد