مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 15:552017-01-16اجتماعي

واریز 90 میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس


مدیرکل دفتر برنامه و بودجه آموزش و پرورش از واریز 90 میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس خبر داد و گفت: 20 میلیارد تومان سرانه دیگر نیز تا پایان این هفته به حساب مدارس واریز می شود.

- توزیع شیر با 100میلیارد تومان اعتبار باقی مانده آغاز شده است و تاکنون دانش آموزان برخی استان ها نیز شیر دریافت کرده اند وی ادامه داد: اجرای کامل طرح توزیع شیر و توزیع 55 نوبت شیر به دانش آموزان نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار است و با اعتبار کنونی تنها هر دانش آموز 15 نوبت شیر دریافت خواهد کرد.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت نشدن 4 ماهه حقوق معلمان حق التدریس گفت: حدود 20 هزار معلم حق التدریس در مدارس داریم که پرداخت حقوق آن ها به 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که به علت نداشتن اعتبار مصوب و تخصیص نیافتن اعتبار قادر به پرداخت آن نیستیم.

مجاوری تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه، بودجه واقعی را به آموزش و پرورش اختصاص نمی دهد و در بودجه آموزش و پرورش هیچ اعتباری برای پرداخت حقوق معلمان حق التدریسی از ردیف سایر فصول دیده نشده است.

وی گفت: برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان غیر رسمی از ردیف سایر فصول آموزش و پرورش نیازمند 2 هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار تنها برای پرداخت حقوق سال 95 هستیم که متاسفانه نامه نگاری یکساله ما به سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 90 میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس

واریز 90 میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس