مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 15:552017-01-16اقتصادي

تعهد 9 میلیارد ریالی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل


شرکت های همراه اول ، ایرانسل و رایتل متعهد شدند هر کدام سه میلیارد ریال برای تولید محتوای رسانه ای در جهت پیشگیری از وقوع جرم اختصاص دهند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،" تفاهم نامه ای میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با شرکت های همراه اول ، ایرانسل و رایتل امضا شده است که مهمترین هدف از امضای این تفاهم نامه ، پیشگیری از وقوع جرایم مرتبط با سیمکارتهای تلفن همراه از جمله کلاهبرداری ، تولید و پخش محتوای پیشگیرانه رسانه ای ، نوشتاری ، صوتی و تصویری ، ترغیب مشترکان به استفاده ادواری از سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه و ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی های عمومی در استفاده از خدمات مخابرات از موضوعات این تفاهم نامه بود .

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه هم بر اساس این تفاهم نامه متعهد شده است قراردادی با صدا و سیما و سایر رسانه های گروهی برای اطلاع رسانی این تولید محتواهای رسانه ای منعقد کند .

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به افزایش روند ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: امروز عزم ملی برای مدیریت این ناهنجاری ها در کشور ایجاد شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد 9 میلیارد ریالی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل

تعهد 9 میلیارد ریالی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل