مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 15:452017-01-16سياسي

پیشگیری از فساد از اهداف اصلی بازرسی در دستگاه های دولتی است


رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور، گفت: پیشگیری از فساد از طریق اصلاح رویه و روندها و نگرش ها و ارتقای سلامت اداری و جلب اعتماد عمومی اهداف اصلی بازرسی در دستگاه های دولتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا آوایی رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور در دیدار چی یو معاون وزیر وزارت سازمانی حزب حاکم چین و هیأت همراه، ارتقای سلامت اداری در دستگاه های دولتی و تلاش برای ایجاد آرامش، جلب اعتماد و ارتقای امید در جامعه را اهداف عمده دفاتر بازرسی در دستگاه های مختلف جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: در دفتر بازرسی رییس جمهور سعی کردیم جهت اصلی فعالیت ها اصلاح ساختارها و پیشگیری از وقوع تخلفات و فساد باشد.

رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور که صبح دوشنبه با این هیأت چینی دیدار کرد، افزود: در راستای مبارزه ریشه ای با فساد، صیانت و حفاظت از مدیران در اولویت برنامه های دفتر بازرسی است و توسل به اقدامات قضایی و مجازات در مرحله بعد کار ما قرار دارد.

آوایی اظهار کرد: در دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گروه مشاوران علمی تشکیل دادیم که این گروه غالبا اساتید حقوق و مدیریت هستند تا کارها و گزارش های ما مبتنی بر حقیقت و عدالت و متقن باشد.

کار بازرسی شباهت های فراوانی به قضاوت دارد لذا سعی کردیم در مبارزه با فساد بر مبنای گزارش های محکم و متقن اقدام کنیم تا ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از فساد از اهداف اصلی بازرسی در دستگاه های دولتی است

پیشگیری از فساد از اهداف اصلی بازرسی در دستگاه های دولتی است