مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 15:352017-01-16فرهنگي

استاندار اردبیل: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب امور هنری ماندگارتر می شود


فرهنگ ایثار و شهادت روزبه روز درجامعه ساری و جاری است چرا که جامعه ما امروز نیازمند این فرهنگ است.

- استاندار اردبیل گفت: فرهنگ ایثار و شهادت روزبه روز درجامعه ساری و جاری است چرا که جامعه ما امروز نیازمند این فرهنگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مجید خدابخش استاندار اردبیل در جلسه شواری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل گفت: فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در جامعه ساری و جاری است چرا که جامعه ما امروز نیازمند به این فرهنگ است.

ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت هر چقدر هنری تر و در قالب کلیپ، فیلم و سریال باشد ماندگاری آن در جامعه بیشتر خواهد بود و تاکنون صدا و سیما دراین زمینه خوب عمل کرده است .

رییس شواری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با تاکید بر لزوم بسترسازی شایسته و همکاری دستگاه های فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: اخیرا مراسم های خوب با حضورسرداران فضلی و شریعتی در مرکز استان انجام گرفت و قابل استفاده بود.

در ادامه، علی منصورلکورج مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران و دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با ارائه گزارشی از مصوبات جلسه قبلی و پیش نویس شاخص های ارزیابی عملکرد و اولویت های پژوهشی پیشنهادی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و وظایف مشاورین امورایثارگران در دستگاههای اجرایی ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب امور هنری ماندگارتر می شود

استاندار اردبیل: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب امور هنری ماندگارتر می شود