مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 14:412017-01-16حوادث

مدیر توزیع برق سنندج: باند سرقت ترانس و تجهیزات برقی در سنندج به دام افتاد


مدیر توزیع برق شهرستان سنندج از دستگیری باند سارقان ترانس و تاسیسات الکتریکی دکل های مخابراتی، چاه های آب کشاورزی و شرکت های خصوصی در جاده های منتهی به شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، محمدرسول ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در پی سرقت چندین فقره ترانس در مسیر جاده های خروجی شهر که درچندماه گذشته صورت گرفت، بلافاصله موضوع در کمیسیون پیگیری سرقت شهرستان مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با ارزیابی مستندات و اقدامات جانبی واحد حراست و فعال سازی گشت های نامحسوس پلیس آگاهی پنج نفر از سارقین در یک اقدام هماهنگ و غافلگیرانه در حین ارتکاب جرم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

ملکی با بیان اینکه متهمین به سرقت 4 دستگاه ترانسفورماتور و خسارتی درحدود 600 میلیون ریال به شبکه برق اعتراف کردند، اظهار داشت: با طرح شکایت این مدیریت مبنی بر تخریب شبکه برق، پرونده به مقامات قضایی ارجاع داده شده و در جریان است.

وی با تاکید بر اینکه شبکه های برق جزء اموال عمومی به شمار می روند خاطرنشان کرد: هرگونه آسیب و سوء استفاده از آن اعم از سرقت سیم و تجهیزات و برقراری انشعابات غیرمجاز و دستکاری لوازم اندازه گیری به عنوان جرم پیگرد قانونی در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر توزیع برق سنندج: باند سرقت ترانس و تجهیزات برقی در سنندج به دام افتاد

مدیر توزیع برق سنندج: باند سرقت ترانس و تجهیزات برقی در سنندج به دام افتاد