مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 13:452017-01-16اجتماعي

دندان های قوی گراز بر پلنگ کارگر نیست


گرازها با دندان های عاج مانند قوی و برنده خود گاهی سعی بر وارد کردن صدمه های مرگبار به مهاجمان دارند که غالباً بر پلنگ ها کارگر نیست.

- رییس اداره محیط زیست سیاهکل گفت: گرازها با دندان های عاج مانند قوی و برنده خود گاهی سعی بر وارد کردن صدمه های مرگبار به مهاجمان دارند که غالباً بر پلنگ ها کارگر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر میرزایی گفت: براساس مشاهدات و کالبدشکافی لاشه مشاهده لاشه توله پلنگ در منطقه شکار ممنوع دیلمان توسط کارشناسان مشخص شد که بخشی از بدن پلنگ دریده و خورده شده بود هم چنین آثار خون و گازگرفتگی نیز بر روی گردن حیوان مشاهده شد.

وی افزود: از آنجایی که آثار سوراخ شدگی در ناحیه گردن، گلو و سینه و علائم خفگی کاملاً مشهود بود بر اساس اظهار نظر کارشناس حیات وحش اداره کل نتیجه گیری شد که این ماده پلنگ جوان بر اثر درگیری با یک پلنگ قوی تر دچار این جراحت ها و تلف شده است.

رییس اداره محیط زیست سیاهکل ادامه داد: چند روز پیش در فضای مجازی عکس های این پلنگ منتشر شده و علت تلف شدن آنرا درگیری پلنگ با گراز مطرح کرده اند که بامعاینات دقیق تر این نظریه رد شده است.

میرزایی تصریح کرد: گرازها از عمده طعمه های مورد علاقه پلنگ ها بشمار می آیند که به علت فیزیک بدنی خاص خود قادر به نبرد با پلنگ نیستند، چون گربه سانان به صورت ناغافل به طعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دندان های قوی گراز بر پلنگ کارگر نیست

دندان های قوی گراز بر پلنگ کارگر نیست