مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 01:552017-01-15دانش

نودانشجویان دانشگاه تربیت مدرس «کارآفرین» تربیت می شوند


معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس از برگزاری دوره های کوتاه مدت کارآفرینی برای دانشجویان تازه وارد این دانشگاه خبر داد و گفت: این دوره های کوتاه مدت برای دانشجویان جدیدالورود همه مقاطع دانشگاه برای تربیت دانشجوی کارآفرین برگزار خواهد شد.

- نودانشجویان دانشگاه تربیت مدرس کارآفرین تربیت می شوند معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس از برگزاری دوره های کوتاه مدت کارآفرینی برای دانشجویان تازه وارد این دانشگاه خبر داد و گفت: این دوره های کوتاه مدت برای دانشجویان جدیدالورود همه مقاطع دانشگاه برای تربیت دانشجوی کارآفرین برگزار خواهد شد.

دکتر مختار جلالی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه های آموزشی دانشگاه تربیت مدرس این است که برنامه ریزی های جدی به منظور پذیرش بهتر دانشجویان وروی سال 96 را بکار بگیرد، در این راستا برگزاری دوره های کوتاه مدت زبان انگلیسی برای دانشجویان خارجی برنامه ریزی شده است که از سال آینده اجرایی می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری دوره های کوتاه مدت کارآفرینی مختص دانشجویان ورودی جدید(نودانشجویان) دانشگاه تربیت مدرس از دیگر برنامه های آموزشی این دانشگاه است که برای تمامی دانشجویان کلیه مقاطع به خصوص دانشجویان رشته ها علوم زیستی نظیر بیوتکنولوژی از سال آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نودانشجویان دانشگاه تربیت مدرس «کارآفرین» تربیت می شوند

نودانشجویان دانشگاه تربیت مدرس «کارآفرین» تربیت می شوند