مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 دی 1395 ساعت 18:202017-01-11پزشكي

کاهش 30 درصدی پرداختی از جبیب مردم


پرداختی از جیب مردم را 30 درصد کاهش داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز کهگیلویه و بویراحمد، سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه طبق اعلام رسمی مسئولان سازمان بهداشت جهانی کشور ایران در کاهش پرداختی از جیب مردم پیشرفت مطلوبی داشته است گفت: اولین هدف ما در طرح تحول سلامت کاهش میزان پرداختی از جیب مردم بود که خوشبختانه توانستیم علی رغم سیر افزایشی در 20 سال اخیر میزان پرداختی از جیب در حوزه سلامت را 40 درصد کاهش دهیم و این یک دستاورد بزرگ در حوزه سلامت بود چرا که هیچ کشوری نتوانسته یکساله میزان پرداختی از جیب مردم را از 58 به 40 درصد کاهش دهد.

ایرج حریرچی افزود:هم اکنون بیش از 60درصد مردم کشور در مناطق عشایری، روستاها و شهر های زیر 20هزار نفر و دو استان بزرگ کشور از خدمات پزشک خانواده برخوردار هستند که امیدوارهستیم تا دوسال آینده مابقی مردم نیز بهره مند شوند.

وی همچنین به نحوه اجرای مطلوب طرح تحول سلامت در کشور اشاره کرد گفت:در سال گذشته در حوزه سلامت 31میلیارد دلار هزینه شد و از زمان اجرای طرح تحول سلامت تا کنون 2میلیارد و 800 میلیون میلیارد دلار هزینه شده است.

به گفته ی حریرچی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در سال 92در طراز منفی 47 میلیارد تومان بوده وهم اکنون به منفی 22میلیارد تومان رسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی پرداختی از جبیب مردم

کاهش 30 درصدی پرداختی از جبیب مردم