مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1395 ساعت 11:202017-01-05اقتصادي

تشکیل جلسه مدیریت ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر صنعت


وزیر صنعت، معدن و تجارت که به منظور پیگیری مصوبات سفر هیات دولت به استان مرکزی به اراک سفره کرده در جلسه مدیریت ستاد اقتصاد مقاومتی شرکت کرد.

- تشکیل جلسه ستاد مدیریت اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر صنعت " وزیر صنعت، معدن و تجارت که به منظور پیگیری مصوبات سفر هیات دولت به استان مرکزی به اراک سفره کرده در جلسه ستاد مدیریت اقتصاد مقاومتی شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ؛ محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت با هدف رسیدگی به مشکلات صنایع مادر استان مرکزی و حضور در نشست ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استان مرکزی وارد اراک شد.

پیگیری مصوبات سفر چند ماه پیش هیات دولت به استان مرکزی ، نشست با استاندار مرکزی ، نشست با اعضاء هیات مدیره و سهامداران شرکت های ماشین سازی، هپکو، آذرآب ، واگن پارس ، آلومینیوم ایران(ایرالکو) و کمباین سازی از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت و جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان مرکزی به شهرستان اراک است.

نعمت زاده هم اینک در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی حضور دارد و رفع مشکلات واحد های تولید و رونق بیشتر اقتصادی در دستور این جلسه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل جلسه مدیریت ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر صنعت

تشکیل جلسه مدیریت ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر صنعت