مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1395 ساعت 09:162016-12-22سياسي

پژوهشگر برتر دینی مطرح کرد اهتمام مراکز علمی به رفع شبهات درباره حضرت خدیجه(س)


شبهات مختلفی در مورد شخصیت حضرت خدیجه کبری(س) مطرح شده است که مراکز علمی و پژوهشی باید نسبت به رفع این شبهات اهتمام جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، علیرضا عالمی صبح امروز در همایش ملی بزرگداشت حضرت خدیجه کبری(س) که با عنوان صدف کوثر در سالن همایش های مجتمع آموزش عالی امام خمینی برگزار شد، با بیان اینکه گزارش های گسترده مطلوب در مورد حضرت خدیجه کبری(س) جمع آوری نشده است، اظهار کرد: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی شخصیت ایشان در میان مردم ناشناخته مانده است.

وی با تاکید بر اینکه در راستای تدوین زیست نامه حضرت خدیجه باید به دنبال فعالیت های پژوهشی باشیم، اضافه کرد: قبل از ازدواج هیچ رابطه تجاری میان حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه(س) نبوده است اما بعد از ازدواج آنها این روابط برای حمایت از اسلام به شیوه قابل توجهی افزایش یافت.

این پژوهشگر دینی خاطرنشان کرد: در مورد تعداد فرزندان پسر حضرت خدیجه کبری(س) اختلافات بسیاری وجود دارد که این مشکل نشان از نبود گزارش های مورد نیاز در مورد این شخصیت دینی است.

وی با اشاره به اینکه حضرت خدیجه(س) با عنوان خدیجه طاهره توسط ائمه اطهار(ع) نام برده شده اند، تصریح کرد: حضرت خدیجه نزد پیامبر اسلام(ص) جایگاه والایی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگر برتر دینی مطرح کرد اهتمام مراکز علمی به رفع شبهات درباره حضرت خدیجه(س)

پژوهشگر برتر دینی مطرح کرد اهتمام مراکز علمی به رفع شبهات درباره حضرت خدیجه(س)