مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 14:562016-12-11اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه: پژوهش حلقه ارتباطی بین علم و آموزش است


مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه گفت: پژوهش یک حلقه ارتباطی بین علم و آموزش بوده و یکی از بهترین روش های یادگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان، ایرج صوغانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران دانش آموز بندرلنگه به مناسبت هفته پژوهش، اظهار داشت: پژوهش یک حلقه ارتباطی بین علم و آموزش بوده و یکی از بهترین روش های یادگیری است.

وی افزود: ما در آموزش و پرورش تاکید بر آموزش پژوهش محور داریم و پژوهش برای اثبات یک تئوری است، برای شناخت استعداد افراد باید یک عملیات و ابزار داشته باشیم که به مجموع این ها پژوهش می گویند.

مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه اضافه کرد: مطمئنا برای رسیدن به پاسخ سوالات خود و خلق یک اثر جدید باید قطعا و یقینا یک کار پژوهشی انجام دهیم.

صوغانی خاطرنشان کرد: معمولا پژوهش باید نو و جدید باشد تا به تولید علم نو و به روز برسیم و در این خصوص امام علی(ع) می فرماید، هر کاری که در آن تحقیقی نباشد بهره ای از آن نخواهید برد.

وی در پایان یادآور شد: برای یک کار پژوهشی اولویت با انتخاب موضوع و بعد بیان مسئله است و در تحقیق باید یک پیشینه و منبع تحقیقاتی داشته باشید و مشخص کردن متغیر، معیارسنج ها، تعیین ابزار اندازه گیری، مشخص کردن جامع و حجم نمونه، گردآوری، ترخیص، تحلیل و نتیجه گیری و در پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه: پژوهش حلقه ارتباطی بین علم و آموزش است

مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه: پژوهش حلقه ارتباطی بین علم و آموزش است