مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 14:402016-12-11اقتصادي

صادرات طیوربه عراق فقط توسط کشتارگاه های معتبر


صادرات گوشت طیور به عراق از این پس صرفاً توسط کشتارگاه های مجهز صورت می گیرد و فقط شرکت های معتبر اجازه صادرات به این کشور را خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مهدی خلج، رییس سازمان دامپزشکی کشورمان در سفر به عراق با صلاح فاضل عباس، رییس دامپزشکی این کشور دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف درباره مشکلات موجود بر سر راه صادرات فرآورده های دامی به عراق و برخی از مسائل قرنطینه ای مذاکره کردند؛ ضمن اینکه روش های ثبت دارو، واکسن و چگونگی صادرات داروهای دامپزشکی تولید ایران به عراق نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در این راستا رییس دامپزشکی کشور عراق اعلام کرد: کارخانجات تولید کننده داروهای دامپزشکی ایران، می توانند اقدام به ثبت دارو و فرآورده های بیولوژیک خود در دامپزشکی عراق کرده و سپس صادرات به این کشور را آغاز کنند.

همچنین مقرر شد که هیاتی از اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان داروهای دامپزشکی به همراهی نمایندگان برخی از کارخانجات معتبر تولید دارو در ایران به بغداد سفر کرده و از نزدیک با مقامات دامپزشکی عراق ملاقات و نمایشگاهی از تولیدات داروهای دامی خود را در این کشور برپا کنند.

براساس این گزارش، مشکلات پیش آمده در زمینه صادرات گوشت مرغ، تخم مرغ و فرآورده های طیور به کشور عراق، موضوع دیگر مورد مذاکره بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات طیوربه عراق فقط توسط کشتارگاه های معتبر

صادرات طیوربه عراق فقط توسط کشتارگاه های معتبر