مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 14:362016-12-11بين الملل

سردار دهقان: اظهارات نخست وزیر انگلیس ناشی از ناپختگی و تازه کاری است


اظهارات اخیر نخست وزیر انگلیس ناشی از ناپختگی و تازه کار بودن وی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس"، سردار حسین دهقان عصر یکشنبه در حاشیه کنفرانس امنیتی تهران که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهارداشت: به نظر من آنچه ترزا می در جلساتی که با شورای همکاری خلیج فارس داشت، عنوان کرد بیانگر چند چیز است که معنای اول آن ناپختگی و تازه کاری وی است.

وزیر دفاع تصریح کرد: دوم بحث خلایی که انگلیسی ها امروز احساس می کنند، بعد از انتخاباتی که در آمریکا برگزار شد و نگرانی هایی که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نسبت به آینده خودشان دارند؛ احساس انگلیسی ها آن است که می توانند به منطقه برگردند و خلا موجود را پرکنند.

وزیر دفاع افزود: به هر حال با طرح مساله ایران هراسی بازار فروش تسلیحات را هم فراهم می کنند و به طور طبیعی برای این که بازار اسلحه را هم ایجاد کنند، دست به بیاناتی می زنند که این بیانات ناسنجیده است و فکر می کنند آنهایی که در معرض این نوع اظهارات قرار می گیرند به سادگی ریشه های این اظهارات را می فهمند.

وی در ادامه تأکید کرد: نکته سوم این که انگلستان فکر می کند در یک عصر و دوره جدیدی قرار گرفته که می تواند احیاگر همان بریتانیای قبل باشد و حضور خود را در جاهای مختلف دنیا عملی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار دهقان: اظهارات نخست وزیر انگلیس ناشی از ناپختگی و تازه کاری است

سردار دهقان: اظهارات نخست وزیر انگلیس ناشی از ناپختگی و تازه کاری است