مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 00:552016-12-10فرهنگي

جشنواره تئاتر فجر، امکانی برای پیشرفت نمایشنامه نویسان جوان


مدیر بخش مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر فجر گفت: سعی می کنیم گروه های نمایشی و منتخبان نمایشنامه نویسی همکاری کنند تا به پیشرفت و دیده شدن این بخش کمک شود.

- جشنواره تئاتر فجر، امکانی برای پیشرفت نمایشنامه نویسان جوان " مدیر بخش مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر فجر گفت: سعی می کنیم گروه های نمایشی و منتخبان نمایشنامه نویسی همکاری کنند تا به پیشرفت و دیده شدن این بخش کمک شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی تئاتر فجر، میلاد اکبرنژاد درباره بخش نمایشنامه نویسی این جشنواره افزود: همیشه اوضاع آن طور که انتظار داریم پیش نخواهد رفت اما نسبت به پارسال شرایط بهتری در استقبال شرکت کنندگان و همچنین نمایشنامه خوانی ها داشته ایم که موجب خوشحالی است.

وی با اشاره به اینکه گروه های نمایشی می گویند به هیچ وجه نمایشنامه خوب ایرانی نداریم، گفت: به نظرم این صحبت ها، تنها فرار رو به جلو و شانه خالی کردن از مسئولیت در این حوزه است، در واقع گروه های نمایشی به خاطر اهمیت ندادن به کیفیت آثاری که قصد روی صحنه بردنش را دارند، وقت زیادی صرف پیدا کردن نمایشنامه های ایرانی نمی کنند و می خواهند هر طور شده، یک اثر حتی بی کیفیت را روی صحنه تئاتر ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر فجر، امکانی برای پیشرفت نمایشنامه نویسان جوان

جشنواره تئاتر فجر، امکانی برای پیشرفت نمایشنامه نویسان جوان