مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 00:212016-12-10سياسي

عضو هیات علمی دانشگاه تهران: دفاع از قانون اساسی از وظایف رییس جمهور است


عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به لزوم اجرای قانون اساسی گفت: دفاع از قانون اساسی از وظایف رییس جمهور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یزد، سیدناصر سلطانی شنبه شب در سمینار قانون اساسی و صیانت از آن در دانشگاه یزد اظهار داشت: از وظایف رییس جمهور دفاع از قانون اساسی و اجرای درست آن است که برای آن سوگند خورده و شرعا نیز موظف به دفاع از حقوق ملت است.

وی با بیان اینکه لازم است برای بزرگداشت قانون اساسی و احترام به رعایت قانون بحث و گفت وگو صورت گیرد ادامه داد: همواره مردم باید بدانند که قانون اساسی در راس است و ملاک انجام هر کاری قانون اساسی است.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران برگزاری چنین سمینارهایی را فرصتی برای کنکاش در قانون اساسی دانست و اضافه کرد: همه به عنوان شهروندان یک کشور و صاحبان قانون اساسی باید بدانیم که این قانون سندی در زندگی ملت است که لازم است به آن توجه شود.

وی با اشاره به اینکه ارزش قانون اساسی باید بازشناسی شود اظهار داشت: قانون اساسی عهد و پیمانی بین یک ملت با حکومت است و وقتی ملت به اجرای قانون اساسی توجه کنند پیامی به مفسران و مصوب کنندگان می دهند که قانون اساسی باید به درستی اجرا شود.

سلطانی مسئول اجرای درست قانون اساسی را رییس جمهور دانست و گفت: در راس قوه مجریه هرکسی باشد باید از اجرای قانون صیانت کند که این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات علمی دانشگاه تهران: دفاع از قانون اساسی از وظایف رییس جمهور است

عضو هیات علمی دانشگاه تهران: دفاع از قانون اساسی از وظایف رییس جمهور است