مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 23:562016-12-10سياسي

صادق خرازی: تمدید داماتو نقض علنی توافق هسته ای است/ برجام مائده آسمانی نبود


سفیر اسبق ایران در فرانسه با انتقاد از تمدید تحریم های داماتو گفت: این اقدام آمریکا نقض آشکار برجام و تجاوز به حقوق ملت ایران بود و بنا بر توافقات صورت گرفته قرار نبود این تحریم ها تمدید شود.

- تمدید داماتو نقض علنی توافق هسته ای است/ دکترین سیاست خارجی ایران باید تغییر یابد/ برجام مائده آسمانی نبود سفیر اسبق ایران در فرانسه با انتقاد از تمدید تحریم های داماتو گفت: این اقدام آمریکا نقض آشکار برجام و تجاوز به حقوق ملت ایران بود و بنا بر توافقات صورت گرفته قرار نبود این تحریم ها تمدید شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، صادق خرازی عصر امروز در همایش بررسی چشم انداز اقتصاد و سیاست بین الملل ایران پس از انتخابات آمریکا با تشریح سردرگمی تحلیلگران سیاسی در مورد اتفاقات بعد از انتخاب ترامپ در آمریکا، اظهار داشت: آمریکایی ها در حال حاضر سردرگم هستند و نمی دانند نقشه راه آمریکا در دوران ریاست جمهوری ترامپ چیست.

وی در ادامه افزود: ترامپ به واسطه شعارهایی که داد پس از انتخابات به سرعت توسط تندروها گروگان گرفته شد و مجموعه انتخاب های وی برای پست های کلیدی نشان می دهد مناسبات آمریکا با سایر کشورهای دنیا تغییرات جدی به خود خواهد دید و مواضع آمریکا به سمت تندروی متمایل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادق خرازی: تمدید داماتو نقض علنی توافق هسته ای است/ برجام مائده آسمانی نبود

صادق خرازی: تمدید داماتو نقض علنی توافق هسته ای است/ برجام مائده آسمانی نبود