مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 20:312016-12-10اقتصادي

کارشناس سازمان هواشناسی خراسان جنوبی خبر داد کاهش 88 درصدی بارندگی در خراسان جنوبی


کارشناس سازمان هواشناسی خراسان جنوبی با بیان اینکه میانگین بارندگی استان در سال زراعی جاری دو میلی متر بوده است، گفت: این میزان بارندگی نسبت به سال گذشته 88 درصد و نسبت به بلند مدت 86 درصد کاهش داشته است.

- جواد نخعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در 24 ساعت آینده شرایط جوی آرام و پایداری در استان حاکم خواهد بود و تداوم هوای سرد نیز امشب در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه از فردا بعداز ظهر افزایش موقت ابر و وزش باد در استان پیش بینی می شود، گفت: با تضعیف پر فشار سطح زمین و افزایش نسبی دمای هوا قدری از سرمای هوا کم می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی خراسان جنوبی افزود: طی 24 ساعت گذشته در شهرستان های بیرجند، سربیشه و زهان دو میلی متر، نهبندان، حاجی آباد، اسدیه و خوسف کمتر از یک میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است.

نخعی تصریح کرد: قاین و سربیشه با دمای پنج درجه زیر صفر سردترین و نهبندان با 21 درجه بالای صفر گرمترین شهرهای استان در 24 ساعت گذشته بوده اند.

وی ادامه داد: دمای مرکز استان نیز در این مدت بین 2 درجه زیر صفر و 16 درجه بالای صفر بوده است.

کارشناس سازمان هواشناسی خراسان جنوبی با بیان اینکه میانگین بارندگی استان در سال زراعی جاری دو میلی متر بوده است، خاطرنشان کرد: این میزان بارندگی نسبت به سال گذشته 88 درصد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس سازمان هواشناسی خراسان جنوبی خبر داد کاهش 88 درصدی بارندگی در خراسان جنوبی

کارشناس سازمان هواشناسی خراسان جنوبی خبر داد کاهش 88 درصدی بارندگی در خراسان جنوبی