مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 18:162016-12-10فناوري

کارت سلامت را چگونه دریافت کنیم؟


سرپرست دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بیش از 55 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش پرونده الکترونیک سلامت بهداشتی قرار گرفتند، - به تشریح چگونگی دریافت کارت سلامت پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، سید محمود تارا یکی از اهداف اجرای پرونده الکترونیک یکپارچه سلامت شهروند را جمع آوری اطلاعات مرتبط با سلامت هر فرد و دسترسی به این اطلاعات برای ساختارهای ارائه دهنده خدمات سلامت بیان کرد و اظهار داشت: با شروع برنامه تحول سلامت، بحث پرونده الکترونیک سلامت که از برنامه های سوم و چهارم توسعه مسکوت مانده بود، اجرا شد و سامانه مربوط به آن به نام سپاس ( سامانه پرونده الکترونیک سلامت) طراحی شد.

سرپرست دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با اشاره جمع آوری اطلاعات سلامت افراد در حوزه بستری در سامانه سپاس، افزود: در ابتدای طرح تحول سلامت یک پنجم بیمارستان های دولتی به این سامانه متصل بودند که در حال حاضر 100 درصد بیمارستان های دولتی نیز به سامانه سپاس متصل شدند.

تارا افزود: برنامه بعدی ما جمع آوری اطلاعات سلامت افراد در حوزه سرپایی و بهداشت است که در حوزه بهداشت با راه اندازی سامانه یکپارچه بهداشتی تمام خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت به این سامانه متصل شده اند و در حال حاضر برای بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت سلامت را چگونه دریافت کنیم؟

کارت سلامت را چگونه دریافت کنیم؟