مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 17:562016-12-10اقتصادي

استاندار خوزستان: برخی دستگاه های اجرایی دغدغه ای برای جوانان ندارند


استاندار خوزستان با اشاره به اینکه برخی دستگاه های اجرایی مانند متولیان مسکن دغدغه ای برای جوانان ندارند گفت: نبود متولیان مسکن در استان نشان می دهد مسؤولان کاملا بی تفاوت به این جلسات برخورد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، غلامرضا شریعتی در جلسه کارگروه ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: کشورما جزو کشورهایی به شمار می رود که از نیروی جوان نسبتا مناسبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه نیروی جوان ظرفیت بسیار مناسبی را برای پیشرفت و توسعه فراهم می کند گفت: برای محقق شدن این امر باید سرمایه گذاری لازم و امکانات متناسب با فضای جوان در جامعه ایجاد کرد که متاسفانه در خوزستان این امر محقق نشده است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: پیگیری امور جوانان نیازمند این است که جلسات مربوط به این قشر تاثیرگذار، با دغدغه بیشتری برگزار شوند و تلاش برای ساماندهی امور جوانان باید با جدیت بیشتر انجام شود.

شریعتی با تاکید اینکه همه دستگاه های اجرایی و مرتبط با امور جوانان باید به صورت فعال در این جلسات حضور داشته باشند گفت: متاسفانه برخی دستگاه های مرتبط با جوانان مانند دانشگاه ها و شهرداری اهمیت کمتری به این جلسات دارند و از آن بعنوان کارگروه دست دوم یاد می کنند با این حرف به نظر می رسد دغدغه برای جوانان ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: برخی دستگاه های اجرایی دغدغه ای برای جوانان ندارند

استاندار خوزستان: برخی دستگاه های اجرایی دغدغه ای برای جوانان ندارند