مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 17:552016-12-10حوادث

بی احتیاطی راکب موتور سوار درحال پرشاورا راهی بیمارستان کرد


با تماس یکی از شهروندان کهریزک، خبر وقوع تصادف در جاده مجید آباد به مرکز آتش نشانی کهریزک اعلام شد و نیروهای امداد و نجات ایستگاه شماره یک آتش نشانی در کوتاهترین زمان پس از دریافت پیام به محل حادثه اعزام شدند.

- ؛ وحید فروغی با اشاره به این خبر گفت: نیروهای امداد و نجات مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک پس از استقرار در محل حادثه، جنب باسکول هاتفی مشاهده کردند که یک دستگاه پراید سواری یا یک موتور سیکلت برخورد کرده و راکب موتور سیکلت به دلیل مصدومیت از سوی نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده است.

سرپرست آتش نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک در ادامه افزود: نیروهای امداد و نجات پس از ایمن سازی مسیر تردد خودروها، محل حادثه را تحویل عوامل راهور و کلانتری داده و محل حادثه را ترک کردند.

فروغی افزود: وجود جاده های ترانزیتی و شهرک های صنعتی شرایط تردد وسایل نقلیه سنگین را از معابر جاده ای شهر کهریزک فراهم کرده است که متاسفانه بسیاری مواقع به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی، شاهد وقوع تصادف در معابر اصلی و حاشیه ای شهر کهریزک هستیم.

وی با اشاره به تعداد عملیات های امداد و نجات مربوط به حوادث جاده ای در 6 ماه ابتدای سال 95 اشاره کرد و گفت: در طول نیم سال ابتدای سال 6 عملیات امداد و نجات برای تصادف خودرو و موتور سیکلت از سوی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی احتیاطی راکب موتور سوار درحال پرشاورا راهی بیمارستان کرد

بی احتیاطی راکب موتور سوار درحال پرشاورا راهی بیمارستان کرد