مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 17:552016-12-10اجتماعي

جزییاتی از ثبت نام آرم طرح ترافیک 96


رییس واحد صدور آرم سازمان ترافیک گفت: سایت نام نویسی طرح ترافیک سال96 از روز پنجشنبه 18 آذر95 فعال شده، تمامی متقاضیان باید از طریق سایت شهرداری تهران ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مصطفی قنبرنژاد گفت: متقاضیان دریافت آرم طرح ترافیک تا 30 آذرماه95 مهلت دارند نسبت به ثبت نام اینترنتی خود در سایت شهرداری تهران اقدام کنند، برای ثبت نام درخواست طرح ترافیک، پرداخت عوارض و داشتن برگه معاینه فنی معتبر الزامی است.

وی با بیان اینکه تمامی فرایند ثبت نام و گزینش واجدین شرایط آرم طرح ترافیک الکترونیکی است و در سامانه شهرداری تهران اینترنتی انجام می شود، از شهروندان خواست از مراجعه حضوری به واحد صدور آرم خودداری کنند.

رییس واحد صدور آرم سازمان ترافیک گفت: خبرنگاران نیز همانند عموم شهروندان باید در همین زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام الکترونیکی خود برای دریافت آرم طرح ترافیک اقدام کنند، تمامی خودروهای پلاک عمومی نیز باید از طریق سامانه بارانه نسبت به ثبت نام و دریافت آرم طرح ترافیک سالانه اقدام کنند.

قنبرنژاد در ادامه با اشاره به تغییرات صورت گرفته در فرایند ثبت نام بر روی سایت شهرداری تهران گفت: در سال جاری پس از ورود به سامانه ثبت نام، ابتدا متقاضی باید با ثبت نام کاربری و ارایه شماره تلفن و آدرس ایمیل خود نسبت به دریافت نام و کد کاربری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از ثبت نام آرم طرح ترافیک 96

جزییاتی از ثبت نام آرم طرح ترافیک 96